Za omahljivce: 18. Liffe_ – Izgnan

Špageti vestern po Hong Konško. Ideja za začetno sceno filma Izgnan (Exiled) se je morala napajati pri Leoneju. Dolgi kadri brez dialogov, s počasnimi gibi in premiki. Nato zabrenkajo osamljene kitare, ki napetost samo še povečujejo. Gledalec je zraven v real timeu, tukaj in zdaj, direkt pri žili dogajanja. Kar sledi je kinetična akcijada, streljanje – vse skupaj v lahko prebavljivem slow motionu. Wo je izgnan član mafije, ki je poskušal ubiti svojega šefa. Šef Fay zato pošlje dva sodelavca, da ga ubijeta, pri Wo-ju pa se pravtako znajdeta dva kolega, ki ga skušata zaščititi. Skupinica se po furioznem spopadu (kjer film postane skoraj že preveč “woojevski”) ustavi in dogovori za skupen projekt. Obrnejo se proti šefu, pred katerim morajo zdaj bežati, vmes pa se zapletejo še v različne bizarne in komične situacije. Opaziti je, da se je režiser Johnny To res potrudil in hotel narediti korak naprej od svojih preračunljivih gangsteriad, ki so bile včasih preveč enodimenzionalne. Izgnan je tako na trenutke čistokrvna akcija, a se že v naslednjem momentu prelevi v dramo, nato pa v triler s komičnimi vložki. Nekaj takih obratov sicer film preživi dobro, a se začenja hitro drobiti na fragmente, kjer dolgi in resni kadri samo še upočasnujejo film, naključni komični vložki pa ga sicer oživljajo, a mu hkrati jemljejo ostrino. Kriza identitete torej in enostavno preveč vsega naenkrat, da bi film to lahko dobro preživel. Izgnan je tako dostikrat na “meji”, a se nekako na koncu vseeno sprovede v “plus”.

Uradna stran Liffe festivala.

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s